Većina Amerikanaca živi u uvjerenju da je SAD središte svijeta pa stoga misle i kako je većina najvećih i najvrednijih brendova stvoreno upravo u njihovoj domovini. Da se ne radi samo o uvriježenom mišljenju, pokazala su i nedavna istraživanja o vrednovanju pojedinih brandova koje su proveli marketinški stručnjaci.
Ipak, neki od najvrednijih svjetskih brendova u vlasništvu su kompanija izvan Sjedinjenih Američkih Država, a o nekima od njih brojni Amerikanci ne znaju apsolutno ništa, dok za neke uopće nisu čuli. Kako Business Insider piše, od američkih brendova koji su se našli na listi najvrednijih svjetskih marki najviše su pozicionirani svjetski poznati brendovi kao što su Google, Apple, Microsoft, Marlboro, Coca-Cola, McDonald’s i IBM.Većina američkih brendova sa top liste spada u jednu od sljedeće dvije kategorije: potrošački i tehnološki proizvodi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobro kazes, sta ste se svi uvatili Amerikanaca ka pijani plota. Ameri neznaju di je Hrvatska, Albanija I raznorazno. Oni imaju svoju kulturu koju njeguju I nikome nemozemo zamirit domoljublje I patriotizam, nebi da puno hrvata ili europljana zna di j kentucky ili maryland
Dobro kazes, sta ste se svi uvatili Amerikanaca ka pijani plota. Ameri neznaju di je Hrvatska, Albanija I raznorazno. Oni imaju svoju kulturu koju njeguju I nikome nemozemo zamirit domoljublje I patriotizam, neb
nismo ni mi čuli, pa šta!?
Uključite se u raspravu