Za većinu trgovaca posljednji petak u studenome donosi velike gužve i značajna sniženja različitih artikala, a neće izostati ni porast narudžbi preko web trgovina.
Dok trgovci tome pristupaju s tehničke strane, oči kupaca vide samo popuste i nastoje čim prije "uloviti" željeni artikl. Crni petak poznatiji kao Black Friday u SAD-u ima tradiciju još iz 1869., dok je u Hrvatskoj postao popularan tijekom posljednjih nekoliko godina. Lani su trgovci zabilježili promet od gotovo 690 milijuna kuna, a prema različitim predviđanjima i ove se godine očekuje rekordna prodaja, kako u samim trgovinama, tako i online.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.baš ništa osim da nas probaju izlevatiti svaki puta
Uključite se u raspravu