Dok jednome ne smrkne, drugome ne svane, narodna je mudrost koja se može primijeniti na mnoge sfere ljudskog društva.
Tako je Hrvatska u proteklih 10-ak godina uvelike profitirala na dvoznamenkastom rastu broja turista koji su zbog političkih, ekonomskih, a bogme i ratnih nestabilnosti, izbjegavali zemlje Sjeverne Afrike, Bliskog Istoka te Grčke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.” Volkswagen je, navodno, razmatrao 10-ak lokacija u Europi za svoju novu tvornicu, a šaptalo se da je jedna od njih i Hrvatska. ”
Gdje se to saptalo, ispred trgovine kod ekipe koja od 7 ujutro pijucka pivu iz dvolitrene boce?
Uključite se u raspravu