Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Trendovi u poslovanju se mijenjaju – stare taktike prestaju biti učinkovite i mijenjaju ih nove. Jednako se može reći i za oglašavanje. Dok je ranije bilo dovoljno ukazati na prednosti vašeg proizvoda, predočiti primjenu i poželjne posljedice koje ćete iskusiti koristeći ga, danas to više nije slučaj. U današnje vrijeme, potrebno je da vaš oglas bude više od puke reklamne poruke – osim što mora govoriti o vašem proizvodu, oglas mora biti i zanimljiv, pobuđivati emocije, a kruna svega mora biti vaš proizvod koji zaokružuje čitavu stvar. Što dakle trebate činiti?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_kuna]
Uključite se u raspravu