Teško je svladati logiku hrvatske države kad je posrijedi privatizacija preostaloga turističkog portfelja, no iz već bogate povijesti propalih pokušaja privatizacije naučili smo da domaće institucije imaju taktiku u narodu zvanu "ako prođe, prođe".
Ovaj put ona se pokušava primijeniti na Zdravstveno-rekreacijski centar Lipik, koji je nakon osam bezuspješnih natječaja za prodaju konačno pronašao investitora, britansku tvrtku Petrus Global Development. Od osam natječaja Hrvatskoga fonda za privatizaciju i Agencije za upravljanje državnom imovinom (AUDIO) čak četiri su bila raspisana po posebnim uvjetima. Dakle, tvrtku je država davala za jednu kunu, uz uvjet da se ulaže i zapošljava. Britanci su na Lipik bacili oko mimo natječaja, poslali pismo namjere u kojem nude ne jednu kunu nego 32 milijuna eura za nekretnine, poslovanje i ljude, uz još dvjestotinjak milijuna eura ulaganja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ako britanci zbog ovih 30 milja odustanu od Lipika, a to je vrlo lako moguće, treba ovim člankom mahati i ispred ministarstva financija i ispred AUDIA. Takve stvari se eventualno mogu raditi ako još ima zainteresiranih, a u to doista ne vjerujem.
Odličan članak
Uključite se u raspravu