Rast turizma, usklađivanje svih biznisa s novom GDPR regulativom te transformacija trgovine prema internetu dodatno potaknuta situacijom u Agrokorovom Konzumu tri su glavna pokretača rasta potražnje za IT-om na hrvatskom tržištu u 2018. godini. Otvorit će to prilike i domaćim i stranim IT igračima da uđu na hrvatsko tržište i ponude proizvode i usluge.
Turistički motor
Usitnjena i po ponudi vrlo disperzirana domaća IT industrija tek će dijelom ići u lov na ove prilike. Primjerice u turizmu, gdje su vodeće IT pozicije preuzeli strani divovi, kako u oglašavanju, poput Googlea i Facebooka, zatim prodaji, poput Bookinga i Airbnba, te dodatnim uslugama poput prijevoza gdje se pozicionirao Uber ili dostave hrane gdje vodi njemački Delivery Hero, treba mudro tražiti prostor za tržišno takmičenje. Hoće li on biti u optimizaciji poslovanja kroz prebacivanje velikih hotelskih lanaca na blockchain ili uvođenjem novih sustava naplate kroz nova fintech rješenja ili poboljšavanje usluga, čak i ljudskih potencijala, kroz korištenje chatbotova, odnosno umjetne inteligencije ili korištenje umjetne inteligencije za brže skupljanje podataka o zadovoljstvu gostiju kroz nove marketinške tehnologije, takozvani martech, tek treba vidjeti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu