Teški nas razgovori muče, odvlače nam pažnju, kradu nam san i povećavaju stres. Svi smo imali nekad teške razgovore, a liderima to je česta tema. Mnogi bi takve razgovore najradije izbjegli, drugi uživaju u njima, ali najčešće ako želite napredovati u karijeri, morate ih obavljati. Sugovornici mogu biti šefovi, podređeni, oni u istom rangu, kupci, dobavljači i porezni inspektori. Svaka kategorija može biti itekako zahtjevna, emotivno intenzivna i fizički iscrpljujuća.
Savjet prvi: kreirajte i ne prekidajte emotivnu povezanost sa sugovornikom. To konkretno znači da, koliko god vam to teško bilo, probate suosjećati i prihvatiti sugovornika kao osobu koja ima svoju verziju istine ili potreba. Usmjeravajući se na istraživanje koje su potrebe osobe pored vas, pokušavajući razumjeti istinu koja vam se na prvu čini nelogična ili čak bezobrazna, ostavit će vas u emotivnoj povezanosti s osobom. Emotivna povezanost znači: „Čujem te, prihvaćam da imaš drugačiji stav od mene i zanima me kako u odnosu s takvim tobom mogu ostvariti svoj cilj”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu