Nadzorni odbor Hrvatske turističke zajednice nije pronašao ništa nepropisno u angažmanu reklamne agencije MediaCom za online promociju od strane HTZ-a. Na današnjoj sjednici Turističkog vijeća preporučili su međutim, da se budućim javnim pozivima omogući angažman više od jedne marketinške agencije za zakup medijskog prostora.
"Nije izvjesno kako jedna agencija, bez obzira na stručnost, može biti jednako prikladna na svim tržištima, te stoga treba razmisliti o angažmanu nekoliko agencija koje bi pokrivale određenu grupu tržišta, kako bi se na svim tržištima postigli još bolji rezultati oglašavanja", istaknuo je predsjednik NO Kristian Šustar. Ujedno, NO predlaže Turističkom vijeću angažman neovisne medijske revizorske agencije koja će evaluirati pristigle ponude za odabir marketinške agencije, te će provoditi kontrolu provedbe procesa oglašavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pitanje koje je postavio NO HTZ-: “”Nije izvjesno kako jedna agencija, bez obzira na stručnost, može biti jednako prikladna na svim tržištima” je potpuno neprofesionalno i pucanj u prazno. MediaCom je globalna svjetska agencija i itekako je moguće da s lokalnim podružnicama kvalitetno može pokriti veliki broj tržišta.
Ovdje se očito traži razlog za smjenu aktualnog vodstva HTZ-a. E, to je već nešto drugo.
Uključite se u raspravu