Za svaku je pohvalu to što je Vlada, odmah na početku svog mandata, krenula u redizajn servisa e-Građani. Pa makar i potiho. Servis e-Građani jedna je od najkorištenijih e-usluga u Hrvatskoj. Po broju korisnika, koji se popeo na 300 tisuća, može se mjeriti sa internetskim bankarstvom, a zasigurno se po broju korisnika može mjeriti čak s najpopularnijim hrvatskim online trgovacima koji imaju velike aspiracije. Za nešto što radi troma državna administracija to je odličan uspjeh!
Ali treba biti svjestan da za razliku od internetskog bankarstva, korisnici servisa e-Građani nemaju alternativu. Ona je zapravo u beskonačnom obilaženju šaltera. Zato građani trpe i koriste vrlo loše korisničko sučelje državnog e-servisa. Muku muče sa snalaženjem u nelogično nabacanim e-uslugama, nepreglednim menijima, potpuno različitom dizajnu sučelja od jednog ministarstva i agencije do drugog, a sve to uz tehnička objašnjenja koja bi svakog IT stručnjaka vjerojatno beskrajno veselila, no prosječnom građaninu ne znače ništa, niti ih razumije. Servis e-Građani stoga budi podijeljene osjećaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu