Privlačenje kupaca u prodajni prostor je vro bitan zadatak o kojem uglavnom brinu djelatnici marketinga tvrtki. Ali koliko god da imali brojčano kupaca uvijek postoji prostora za većom frekvencijom dolazaka koji mogu generirati veće prihode ako ponuda i usluga unutar prodajnog prostora bude zadovoljavajuća ili ono što danas kupac traži – vrhunska usluga uz ponudu.
Caron Beesley, konzultantica za marketinšku komunikaciju predlaže sedam načina privlačenja kupaca u prodajni prostor koji će ih ujedno nagnati i da se vrate u taj prodajni prostor. Svaki od tih načina jest dugoročan proces, ali će i rezultati imati dugoročan efekt.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odličan tekst, dobra je stvar što sada možete u jednom paketu kupiti sve usluge. Web raketa – jedinstveni paket usluga koji će povećati prodaju vaših usluga ili proizvoda!
[/url]
Uključite se u raspravu