Za protekle uskrsne blagdane potrošnja mjerena vrijednošću računa koje su izdali svi obveznici fiskalizacije bila je veća nego lani. Postotnim povećanjima vrijednosti izdanih računa, od onih za kupnje u trgovini do onih u turističko-ugostiteljskim uslugama nemalo su, doduše, pridonijele i veće cijene. Nakon što je u preduskrsnom tjednu zabilježen godišnji porast broja računa za 24 posto i vrijednosti fiskaliziranog prometa za 42 posto (s tim da je lani Uskrs bio dva tjedna ranije), prošli tjedan promet je u usporedbi s prošlom godinom bio za gotovo četvrtinu (24%) veći, ali na pet posto većem broju računa.
Dok je trgovini (na veliko i malo) na četiri posto manjem broju računa fiskalizirani promet povećan za 13 posto, podaci o prijavljenim prometima u djelatnostima povezanim s turizmom (Pružanje smještaja te pripeme i usluživanja hrane) samo potvrđuju bitno drukčiju sliku predsezone. U ovo doba prošle godine ona je zbog pandemije bila više nego slabašna. Tako su obveznici fiskalizacije u tim djelatnostima prošli izdali čak 74 posto više računa, a njihom iznos bio je gotovo triput veći (povećanje za 190 posto) nego u usporedivom tjednu 2021.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu