Ponovno svjedočimo, na nekim primjerima na žalost i drastično, krhkosti i nestabilnosti turizma, kao i ovisnosti turističkog prometa o različitim, često nepredvidivim okolnostima. Karte se preslaguju svaki dan, a visoka ulaganja u ovaj sektor ostaju jednako rizična i neizvjesna i teško se mogu mjeriti s investicijama u drugim sferama gospodarstva. Dakako, najranjiviji su oni koji stavljaju sva jaja u jednu košaru, a to je sve više Hrvatska koja ne samo da je zanemarila druge segmente gospodarstva već je svoj turistički proizvod svela na ljetno kupanje i sunčanje.
Iako u Grčkoj trenutno imaju znatno većih problema od zbrajanja štete u turizmu, jer je na prvom mjestu spašavanje života i domova, ovaj katastrofalni požar mogao bi utjecati na turistički promet u zemlji koja se tek počela izvlačiti iz gliba. Osam godina od ulaska u program pomoći, Grčka upravo turističkim prometom u ovoj godini planira oporaviti gospodarstvo i napraviti zamah nakon godina recesije. Uz visoku zaduženost Grčkoj je u prethodnim godinama otegotna bila i izbjeglička kriza koja je na nekim otocima devastirala turizam, unatoč divnim plažama i resortima. Ove godine kao da su odahnuli, turistička godina za Grčku je započela uz dvoznamenkasti rast prometa u prva dva kvartala, krenuli su ozbiljni razgovori s investitorima i brendovima, s Atenom kao važnom karikom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu