Posljednjih je godina iznimno porasla i važnost sportskog turizma. Sport danas ima sve veću ulogu u promociji odredišta i više nije samo sadržaj boravka na nekoj turističkoj destinaciji, nego često i glavni motiv za putovanje u određeni grad, državu ili regiju. Na primjer, odete u Barcelonu i odlučite pogledati El Clasico, derbi Barcelona – Real Madrid.
Na kojoj je razini sportski turizam u Hrvatskoj u usporedbi sa zapadnom Europom? Iskreno, kod nas ne postoji sportski turizam, barem nije strateški i planski razvijan. Sve se svodi na određene proaktivne pojedince kao organizatore sportskih događanja, što nije rezultat strateške i dugoročne vizije niti razvoja. Sve je usmjereno na gradove i županije koje nemaju viziju niti strategiju razvoja lokalnog sporta, a novca zbog krize nema.
Sponzora i donatora također nema jer nema tržišnog proizvoda. Država s druge strane i dalje, opet zbog manjka profesionalizma, struke i strategije razvoja, luta i gura sport u još veći ponor. I na ovim Olimpijskim igrama imali smo nevjerojatne sportske uspjehe olimpijaca i paraolimpijaca, a pitam se je li se nešto promijenilo unatrag četiri godine? Ako nema lokalnog sporta nema ni infrastrukture, a samim time niti temelja za razvoj sportskog turizma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu