Sjećate li se reda ljudi koji su u srcu Zagreba prije deset godina, u ponoć 12. studenog, čekali da nekadašnja knjižara Algoritam otvori svoja vrata i proda im primjerak ekspanzije The Wrath Of The Lich King za računalnu igru World of Warcraft. Obični WoW tada je stajao 299 kuna po komadu, a onaj s ekspanzijom 699 kuna. No, u redu se po hladnoći stiskalo između tisuću i pol i dvije tisuće igrača WoW-a.
Slični su redovi prije bili i kada bi u prodaju išla nova verzija iPhonea. Po dvije do tri tisuće ljudi pred prodavaonicama Applea znalo se naći posvuda po svijetu. Prije tri godine poduži red prednarudžbi po prvi put dobila je jedna hrvatska tvrtka. Startup Bellabeat 2015. godine je na najvećem svjetskom sajmu potrošačke elektronike International CES-u u Las Vegasu dobila 65 tisuća prednarudžbi za svoja tri pametna uređaja, prvenstveno pametni treker-narukvicu Leaf. Sada je domaći studio za proizvodnju računalnih igara Gamepires za svoju novu igru nazvanu SCUM dobio čak 350 tisuća prednarudžbi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu