Na domaćoj, kao i na globalnoj poslovnoj sceni svjedočimo nizu spajanja i preuzimanja kako u komunikacijskoj, tako i u mnogim drugim industrijama.
Dentsu je u 2016. realizirao čak 39 preuzimanja manjih agencija, a WPP tri manje. Agencija Heat iz San Francisca prodana je međunarodnoj konzultantskoj kući Deloitte, a njemački SinnerSchrader još jednom konzultantu, Accenturu. Google je za 36 milijuna dolara kupio FameBit, a Snapchat za 42 milijuna Flite. Ukupno je u našoj branši prošle godine provedeno 398 spajanja i preuzimanja vrijednih 14 milijardi dolara, a izgleda da bi 2017. mogla biti još zanimljivija. Između ostalog, Amazon je najavio da je zainteresiran za preuzimanje Slacka i navodno za ovu online platformu nudi čak devet milijardi dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu