Pandemija korone im povećala prodaju, a rast očekuju i zbog energetske krize

Autor: Darko Bičak , 09. rujan 2022. u 11:04
Vesna Fučkan Puhelek, direktorica Betonare Fučkan, Foto: PD

Tvrtka Betonara Fučkan iz okolice Zagreba je najveći proizvođač vrtnih kamina i betonske galanterije u Hrvatskoj, a njihovi proizvodi su zbog društvenih i ekonomskih gibanja sve traženiji

Obiteljska tvrtka Betonara Fučkan iz Svetog Ivana Zeline je već pola stoljeća jedan od vodećih proizvođača betonske galanterije u Hrvatskoj, a široj javnosti su najpoznatiji po svojim sveprisutnim vrtnim kaminima. Njihov proizvodni pogon kod Zagreba prostire se na više od 30.000 četvornih metara s četiri proizvodne hale u kojima se proizvodi više od 1000 vrsta raznih betonskih proizvoda. Tvrtku je upravo na današnji dan 1972. osnovao Branko Fučkan, a sada je na njezinom kormilu njegova kćer Vesna Fučkan Puhelek. Tvrtka ima 20-ak radnika, a svoj asortiman distribuira preko trgovačkih centara Pevex, Građa, Drvo Pokuplje, Novalis, KTC, GTO CMA, Metalko, Sokolić, Gašo, Samoborka te GavroProm.

Iako su do prije koju godinu imali relativno skromnu vlastitu maloprodaju, zatvaranje u pandemiji korona krize ih je prisililo na inovacije i nove modele. Kako naglašava Vesna Fučkan Puhelek, za
vrijeme korona krize obujam prodaje putem distributera i maloprodajnih mjesta je oslabio, stoga su morali poduzeti strateške promjene kako bismo to nadomjestili.
“Jedna od promjena koje smo prvo napravili je unaprjeđenje našeg webshopa. Betonski proizvodi su teški, potrebna su vozila s kranom/platformom ili viličar da bi se obavio utovar ili istovar robe te nam je dostava proizvoda do vrata naših kupaca predstavljala poseban izazov. Uz partnerstvo s transportnom kućom uspjeli smo riješiti taj problem, te smo uveli mogućnost kartičnog plaćanja, i plaćanja na rate. Tako ponudili smo potpuno funkcionalan i kupcima prilagođen webshop”, navodi direktorica Betonare Fučkan.

Dodaje da su tijekom pandemije korone ljudi više vremena provodili u svojim vrtovima i dvorištima pa im je porasla prodaja građevinskog asortimana – škarpi za pokose, rubnjaka, okapnica, šahtova za vodu i sl. Stoga su proizvodnju i marketing više usmjerili na taj dio asortimana. Isto tako očekuju da će zbog energetske krize i poskupljenja plina i struje više ljudi odabrati tradicionalni roštilj na drva i drveni ugljen.

Komentirajte prvi

New Report

Close