Da uspije komercijalizirati samo deset posto od 200.000 potencijalnih priključaka na Fiberland i da se svaki od tih korisnika pretplati na najslabiji paket usluga po najnižoj cijeni koja se ostvaruje uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca, Hrvatski telekom može računati na 8 milijuna kuna prihoda mjesečno ili 96 milijuna kuna godišnje.
A to je za trećinu više nego što trenutno može zaraditi na tim istim korisnicima putem postojeće infrastrukture bakrenih parica i klasičnih telefonskih utičnica. Pa ipak HT je punih godinu dana odolijevao porivu da ponudi Ultra MAX pakete putem optike iako mu je regulator za to dao zeleno svjetlo još u travnju prošle godine. Uz to, pune je tri godine stopirao sva svoja ulaganja u optiku, jer je tvrdio da mu je odobreni model komercijalizacije Fiberlanda neisplativ. Krajem prošlog tjedna HT je, čini se, u tišini promijenio mišljenje. Tvrdi da je razlog zašto je ponudio optiku građanima i tvrtkama upravo sada primarno taj da potakne korištenje Fiberlanda "koji već duži niz godina stoji neiskorišten". O tome što se zapravo dogodilo da se najžešći kritičar Vladine politike i Hakomove regulacije izgradnje mreža nove generacije odlučio na kopernikanski obrat – ni riječi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu