Hrvatskoj djeluje nekoliko stotina regionalnih i tematskih digitalnih medija, što dovoljno govori o njihovu značaju. No značaj nije samo u broju. Ante Fumić, osnivač i direktor komunikacijske i marketinške agencije Prilika Grupa te osnivač portala Lika klub, ističe da je scena jaka i po broju vijesti te praćenju dnevnopolitičkih događanja. “Međutim, kvaliteta sadržaja je dosta niska. Više je razloga zašto je tome tako. Regionalni i tematski mediji često imaju problem s financiranjem, s izvorima, s produkcijom, brojem novinara…, a očekivanja su građana, s druge strane, vrlo velika”, kaže Fumić.
NEZAINTERESIRANA DRŽAVNA TIJELA
Stanja na terenu svjesni su u Hrvatskoj udruzi digitalnih medija (HUDI) te su odlučili reagirati. Nedavno su tako osnovali Radnu skupinu za regionalne i tematske medije čiji će cilj biti njihov razvoj i poboljšanje, i to i u dostupnosti, kvaliteti te dosegu. Za predsjednika je izabran upravo Fumić. Kako objašnjava ovaj poduzetnik koji već devet godina vodi regionalni portal Lika klub, do osnivanja Radne skupine u okviru HUDI-a lokalni, gradski, regionalni te tematski mediji uglavnom se nisu imali kome obratiti. “Postoji nekoliko državnih tijela koja su zadužena za razne poslove vezane uz medije, no s njihove strane nije bilo interesa za male, regionalne medije”, ističe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu