Već smo navikli da predizborna obećanja pršte tolikom dozom demagogije da bi se u napasti kopirati fantazije našli i pisci utopističkih bestsellera. U toj zagađenosti javnog prostora, koji budimo iskreni ni inače ne obiluje razumnim dijalogom, posebno se ističu ekonomska rješenja. Za razliku od briljantnih ideja od smanjivanja PDV-a (jasno bez računice što s rupom koju će ostaviti), obećanja o tisućama poticaja, osnivanja agrobanke, pretendenti na Banske dvore u pravilu izbjegavaju pitanja što učiniti s državnim tvrtkama poput Ine, Podravke, Končara, Petrokemije, ACI-ja, HPB-a…
Uvijek se pritom potegne ona stara o “obiteljskom srebru” uz prigodno zaboravljanje svih onih milijardi kuna poreznih obveznika upumpanih u te tvrtke. Politika ne želi maknuti šapu od javnih tvrtki jer nekolicina politički postavljenih menadžera upravlja milijardama rashoda tih kompanija (Maruška Vizek pozbrojila je da oni godišnje dosegnu 160 milijardi kuna). Kad treba spašavati posljedice lošeg vođenja, onda su to nacionalno važne kompanije pa redovno poseže prema proračunu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu