Novi vinski brend, s prvom interaktivnom AR etiketom na hrvatskom tržištu

Autor: Poslovni.hr , 04. srpanj 2021. u 14:22
Foto: PD

Vinarija iz Feričanaca predstavila novi brend Enosophia, nastao kao plod razvoja na osnovu tradicije vinogorja i ulaganjima te ambiciji stvaranja kvalitetne vinske priče, te je rezultat prirodnog rasta i razvoja svojeg prethodnika, brenda Feravino. Brend ima i tehnološku inovaciju.

Enosophia je novo lice hrvatske vinske scene, novi brend slavonske vinarije iz Feričanaca koji je javnosti predstavljen u zagrebačkom restoranu La Grma. Enosophia, što na grčkom znači mudrost vina (od riječi enos=vino i sophia=mudrost) je, kako je rečeno, nastala kao plod razvoja temeljenog na dugogodišnjoj tradiciji vinogorja Feričanaca, te ulaganjima i ambiciji da se stvori kvalitetna vinska priča. Da je to vrlo izvjesno govori i činjenica da je Enosophia, iako novost na domaćem vinskom tržištu, razvijena kao dio prirodnog procesta rasta i razvoja brenda Feravino, kao svoje preteče, već vrlo dobro poznate vinoljupcima.

Foto: PD

“Kroz novi brend potrošačima se želi osigurati dodatna vrijednost, ne samo kroz podizanje kvalitete proizvoda nego i kroz holistički pristup brendu. On, naime, podrazumijeva brigu o ljudima, ekologiji i održivom razvoju kao i pozicioniranje Slavonije kao poželjne vinske turističke destinacije, rečeno je na promociji Enosophie, o čijim su značajkama govorili Ivan Maričić, direktor poduzeća Osilovac koje vodi vinariju, te Ivan Ergović uime obitelji vlasnika, inače predsjednik Uprave Nexe Grupe iz Našica, lidera u proizvodnji građevinskog materijala.
“Izuzetno smo sretni što predstavljamo Enosophiju kao rezultat nove strategije razvoja i dugoročne održivosti naše vinarije. Ona obuhvaća značajna ulaganja u razvoj vinarije kojima je glavni cilj razvoj Feričanaca i Slavonije kao najbolje vinske destinacije u Hrvatskoj. Brigom za održivi razvoj feričanačkog kraja želimo raditi na povratku mladih ljudi kojima možemo osigurati sigurna radna mjesta i perspektivu razvoja. To želimo raditi kroz i s našim novim brendom Enosophia na čijem je razvoju radio tim posvećenih i motiviranih ljudi vođenih zajedničkom vizijom”, ustvrdio je Ergović.

Foto: PD

Maričić je, pak, dodao da Enosophia želi biti moderna vinarija na principima održivosti i društvene odgovornosti, s inovativnim vinima iz Feričanačkog vinogorja.


“S novim brendom Enosphia prošli smo zahtjevan procesa rebrendinga vođeni jasnom vizijom da želimo biti najbolji. I to u stvaranju najboljeg vina, najboljih timova, educiranih potrošača i bolje, održivije okoline. Enosophia je priča koju želimo podijeliti jer potrošači danas traže više od proizvoda. Žele priču, emociju, iskustvo i doživljaj i upravo je to ono što Enosophiju čini jedinstvenom. Vjerujemo da će potrošači prepoznati izvrsnost, inovativnost i pristup koji stoji iza ove vinske priče”, kaže direktor Osilovca. Za razvoj novoga brenda i aduta zaslužan je tim enoloških eksperata, među kojima su i Lucija Kužir i Martin Kovačević.

Foto: PD

Prva dva vina u novom “ruhu” su graševina TRS No. 5 i rosé Matarouge, koje krasi i interaktivna etiketa sa značajkama AR-a (proširene stvarnosti), s koje se može iščitati informacije o vinu i proizvođaču. Po tome je, pohvalili su se iz vinarije, prva takva u hrvatskoj vinskoj branši – spaja tehnologiju i vino da bi se okrenula i mlađim potrošačima. Vinarija u Feričancima ima podrum još iz 1804., ali lani je otvoren i novi podrum, koji je svojevrsna sinergija tradicije i suvremenosti. Grožđe u vinogorju Feričanci uzgaja se na 160 hektara vinograda. Na prezentaciji je demonstrirano (i kušano) kako Enosophia ide uz hranu, a jela koja se sljubljuju s tim vinima osmislio je chef Goran Kočiš, nositelj Michelinove zvjezdice.

Komentirajte prvi

New Report

Close