Iako su službene poruke s najveće svjetske turističke burze ITB Berlin diplomatski pozitivne, uz diskretno izbjegavanje pojmova kao što su kriza i minus, industrija putovanja je trenutno vrlo nervozna zbog neizvjesnosti hoće li svojim dioničarima u ovoj godini uspjeti osigurati rast i profit. I kada su pitanju investicije u hotelski biznis, a tu se radi o dugoročnom planiranju i promišljanju, prisutan je optimizam, ali uz povećani oprez.
Razlozi su brojni, neki akumulirani, neki novijeg datuma, jedni strogo ekonomski, drugi politički, a svi pokazuju kako je industrija putovanja više od svih ostalih segmenata gospodarstva osjetljiva na niz pojava u društvu. Doduše, pogotovo kad je u pitanju Europa, gleda se na svaku zemlju i svaki projekt poimence, tako da iako Hrvatska ne može biti izuzeta iz globalnih kretanja, ima neku vlastitu priču koju ćemo morati rješavati doma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu