Primjeri Grčke i Tunisa još jednom će pokazati kako je turizam u isto vrijeme krhak i žilav, kako milijuni uloženi u promociju destinacija mogu propasti u jednom danu, ali vrlo vjerojatno i kako nezasitna želja za odmorom i putovanjem mogu relativno brzo kotač zavrtiti u drugu stranu.
Također, zbivanja potaknuta krizom otkrivaju razlike između turizma Hrvatske i njenih uvjetno rečeno konkurenata, zbog čega ne može vrijediti uzrečica "dok jednom smrkne, drugom svane". Iako se priča da Grčkoj prijeti raspad sistema po pitanju financija, pa potom i nova društvena kriza, Tunis ima mnogo ozbiljniju situaciju koja prijeti imati znatno dugoročniji učinak. Brutalni napad na turiste usred plaže došao je kao bolno iznenađenje zemlji koja je još u ožujku imala jako puno optimizma po pitanju povratka na turističko tržište, nakon pada zbog arapskog proljeća 2011. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu