Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kučan: 3. maj imao je dobru godinu i urednu likvidnost

Autor: Poslovni.hr
20. prosinac 2011. u 16:55
Podijeli članak —

Predsjednik Uprave Brodograđevne industrije 3. maj Edi Kučan izjavio je danas da se ova poslovna godina u 3. maju može ocijeniti dobrom, jer situacija na svjetskom tržištu nije bila ugodna, te da je riječko brodogradilište uspjelo osnažiti još tri ugovora i popuniti kapacitete za dobar dio 2012.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječki je 3. maj uspio osnažiti još tri ugovora – za dva tankera i jednu baržu, likvidnost je uredna, a nove će poslove, koji se pokušavaju ugovoriti, brodogradilište financirati iz vlastitih sredstava, kazao je Kučan na konferenciji za novinare. Bili bi zadovoljniji da u knjizi narudžbi ima više brodova, jer je proces za svaki brod prilično dug, rekao je Kučan dodavši da za prototip broda od ugovora do isporuke treba najmanje 20 mjeseci, a za standardni ugovor, za koji već postoji dokumentacija, treba osam mjeseci. To je, dodao je, na svjetskoj razini, odnosno na razini korejskih brodogradilišta.

Predsjednik Uprave Brodograđevne industrije 3. maj Edi Kučan izjavio je danas da se ova poslovna godina u 3. maju može ocijeniti dobrom, jer situacija na svjetskom tržištu nije bila ugodna, te da je riječko brodogradilište uspjelo osnažiti još tri ugovora i popuniti kapacitete za dobar dio 2012.

Riječki je 3. maj uspio osnažiti još tri ugovora – za dva tankera i jednu baržu, likvidnost je uredna, a nove će poslove, koji se pokušavaju ugovoriti, brodogradilište financirati iz vlastitih sredstava, kazao je Kučan na konferenciji za novinare. Bili bi zadovoljniji da u knjizi narudžbi ima više brodova, jer je proces za svaki brod prilično dug, rekao je Kučan dodavši da za prototip broda od ugovora do isporuke treba najmanje 20 mjeseci, a za standardni ugovor, za koji već postoji dokumentacija, treba osam mjeseci. To je, dodao je, na svjetskoj razini, odnosno na razini korejskih brodogradilišta.

U vezi s procesom privatizacije “proganja me pomalo noćna mora”, rekao je Kučan odgovarajući na upite novinara i dodao da je rok za privatizaciju sve bliži te da je privatizacija već trebala biti riješena. Od nove Vlade očekujemo da vidimo u kojem će to smjeru krenuti, nastavio je Kučan te istaknuo da je u stvari smjer već definiran odlukama Europske komisije, što znači da sada u četiri domaća brodogradilišta treba provesti privatizaciju do dogovorenog datuma ili će u protivnom doći do likvidacija brodogradilišta. Saznanja o nekim drugim mogućnostima nemamo, rekao je.

Odgovarajući na pitanje o mogućnostima spajanja nekoliko brodogradilišta, Kučan je rekao da je objedinjavanje brodogradnje u koncerne u inozemstvu uobičajeno te da nema razloga da se to ne napravi i kod nas, primjerice objedinjavanjem sjevernojadranskih brodogradilišta. Novinare je zanimalo Kučanovo mišljenje o navodno podijeljenim mišljenjima unutar SDP-a o smjenama uprava u brodogradnji. To je stvar vlasnika, ako vlasnik smatra da uprava nije polučila rezultate, prirodno je da ju smijeni, kazao je.

Mislim da se rezultati u 3. maju vide, smanjeni su troškovi, u ovoj godini obavljeno je pet primopredaja brodova, kazao je Kučan i najavio da je će 3. maj u 2012. isporučiti pet tankera i jednu baržu. Na upit kakav je završni račun 3. maja u 2011., Kučan je rekao da je 3. maj opterećen kamatama na kredite, odnosno s oko 150 milijuna kuna kamata i tečajnih razlika, da se to ne može nadoknaditi iz proizvodnje te da bi bez toga bilanca 3. maja bila puno bolja, odnosno pozitivna.

(Hina / pd)

Autor: Poslovni.hr
20. prosinac 2011. u 16:55
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close