Nove pekarnice, pogotovo u većim gradovima, u posljednje vrijeme niču kao gljive poslije kiše, šireći se na glavnim gradskim trgovima, preuzimajući najjeftinije lokale u kojima su nekad boravile knjižare, antikvarijati, trgovine skupom robom, piše Novi list.
“Pekarnička ekspanzija” pogodila je sve veće gradove u Hrvatskoj. Kriza je, očigledno učinila svoje – ljudi se hrane sve jeftinije, i “s nogu”, pa pekarnice doživljavaju svoje zlatno doba. Potvrđuju to i službeni statistički podaci, koji kažu da potrošnja građana i dalje pada, osim kada su u pitanju cigarete, ljekovi i – pekarski proizvodi. Potrošnja potonjih u prvih je sedam mjeseci ove godine porasla za 6,6 posto, piše list.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu