Vjerojatno najljepša stvar koja se ove godine dogodila većim kompanijama u Hrvatskoj je tržišni pritisak na njihovu inovativnost. Tako je u godini iza nas nastao Supracontrol. Iako je mnogo hrvatskih startupa u 2015. privuklo veće investicije i prodalo više svojih proizvoda i usluga, primjer zagrebačkog startupa Supracontrola prvi je koji praktično pokazuje da i veće hrvatske tvrtke, ne samo razmišljaju već i aktivno rade na tome da iz startupa nauče i primjene ono najbolje.
Sličnih primjera ima još. Transformacija Hrvatskog telekoma u omnichannel način rada odgovor je te kompanije na internetsku konkurenciju koja je uspjela stvoriti niz novih profitabilnih usluga. Jednako kao što su dronovi u Agrokoru i prehrambena biotehnologija u Adrisu nužne za opstanak i daljnji razvoj tih kompanija. No, priča o Supracontrolu zanimljiva je i stoga što pokazuje kako velike hrvatske tvrtke mogu pomoću startupa upregnuti svoje mrtve kapitale kojih imaju u izobilju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu