Globalni trendovi preoblikuju načine na koje tvrtke pristupaju održivosti. S jedne strane potrošači i ulagači tjeraju tvrtke da povisuju standarde, dok tehnološke promjene, s druge strane, pospješuju stvaranje bržih i boljih informacija, omogućujući neviđene razine transparentnosti i odgovornosti.
To se najbolje očituje u upravljanju šumama. Šume su neophodan resurs, no danas su strahovito opterećene zbog sve veće potražnje za hranom, gorivom i vlaknima. U proteklih 13 godina svijet svake minute gubi šumske površine koje pokrivaju otprilike 50 nogometnih igrališta. Loše i neažurne informacije čest su izazov čak i za tvrtke s najboljim namjerama. Međutim, vremena se mijenjaju. Mnoge tvrtke okreću se šumama, posvećujući im puno prostora u svojim planovima i uspostavljajući jasna očekivanja od svojih dobavljača. Tako, na primjer, Cosumer Goods Forum, organizacija koja okuplja više od 400 trgovaca na malo, proizvođača i drugih tijela nastoji mobilizirati resurse kako bi se do 2020. godine ostvarila nulta stopa deforestacije. Kako bi ostvarile taj cilj i zadovoljile antideforestacijske mjere, neke tvrtke, među kojima je i Nestle, kreću se u smjeru potpuno sljedivog nabavnog lanca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu