Hrvatska se prema indeksu Europske komisije, izrađenom u srpnju ove godine, a koji govori o zadovoljstvu potrošača svojim položajem na tržištu nalazi na samom dnu ljestvice, sa 50 bodova na 26. je poziciji. U leđa joj gledaju Cipar s jednim i Grčka sa tri boda manje.
Prva je Finska sa 73 boda. Potpisujući zaključke iz pregovaračkog poglavlja 28 Hrvatska se obvzala da je zaštita potrošača zadaća i obveza svih institucija unutar države. Kroz to poglavlje prihvatila je da će provoditi zaštitu ekonomskih interesa potrošača, informiranje i edukaciju potrošača te učinkovitu ukupnu zaštitu njihovih interesa s obzirom da su to osnovna načela politike zaštite potrošača u EU. Zaštita potrošača područje je javnog interesa i osnovna stečevina civiliziranog, demokratskog društva, a kao takva u funkciji je osiguranja kvalitete života svih građana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu