Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatski turizam se predstavlja na sajmovima u Ljubljani i Bratislavi

Autor: Poslovni.hr
23. siječanj 2013. u 14:12
Podijeli članak —
Ilustracija

U Ljubljani od 24. do 27. siječnja 2013. godine svoja vrata otvara vodeći turistički sajam u regiji.

U Ljubljani od 24. do 27. siječnja 2013. godine svoja vrata otvara vodeći turistički sajam u regiji Alpe Adria – Turizem in prosti čas na kojem će se, uz više od 338 pružatelja turističkih usluga iz ukupno 15 zemalja, predstaviti i ponuda hrvatskih destinacija, priopćeno je iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Na štandu Hrvatske turističke zajednice osim opće ponude, svoje će programe predstaviti hotel Esplanade Zagreb, Kamp Straško otok Pag, Valalta Naturist Rovinj, Novasol te Turistička zajednica grada Zagreba. Prošle godine sajam je posjetilo više od 16 tisuća posjetitelja, a zbog velikog interesa izlagača organizatori očekuju da će se u ovoj godini taj broj i premašiti. Uz nastup na sajmu, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani, u petak 25. siječnja u 11 sati organizira i poslovnu radionicu slovenskih i hrvatskih turističkih tvrtki. Radionici će se priključiti 22 hrvatske agencije i svi vodeći slovenski turoperatori i turističke agencije, a u uvodnom će se dijelu multimedijalnom prezentacijom novinarima i agentima predstaviti Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istovremeno započinje i najveći turistički sajam u Slovačkoj, ITF Slovakiatour u Bratislavi na kojem će Hrvatska turistička zajednica predstaviti turističku ponudu naše zemlje. Kao i proteklih godina, u sklopu sajma održavaju se i specijalizirane izložbe „Polovnictvo a oddych“ (Lov i odmor), „Wellness a fitness“ (Welness i fitness) i „Danubiagastro“ (gastronomija), posvećene temama od osobite važnosti turistima iz Slovačke. Slovačka je tržište s kojeg Hrvatska svake godine bilježi porast kako broja gostiju, tako i broja noćenja. Prošle su sezone Slovaci tako ostvarili 361.369 dolazaka s ukupno 2.463.299 noćenja, povećavši broj dolazaka i noćenja za 5% u odnosu na prošlu godinu. Hrvatska je na slovačkom tržištu već 13. godinu za redom najpopularnija odmorišna destinacija, a svaki petnaesti građanin Slovačke u 2013. godini je proveo godišnji odmor u nekoj od hrvatskih turističkih destinacija.

U Ljubljani od 24. do 27. siječnja 2013. godine svoja vrata otvara vodeći turistički sajam u regiji Alpe Adria – Turizem in prosti čas na kojem će se, uz više od 338 pružatelja turističkih usluga iz ukupno 15 zemalja, predstaviti i ponuda hrvatskih destinacija, priopćeno je iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Na štandu Hrvatske turističke zajednice osim opće ponude, svoje će programe predstaviti hotel Esplanade Zagreb, Kamp Straško otok Pag, Valalta Naturist Rovinj, Novasol te Turistička zajednica grada Zagreba. Prošle godine sajam je posjetilo više od 16 tisuća posjetitelja, a zbog velikog interesa izlagača organizatori očekuju da će se u ovoj godini taj broj i premašiti. Uz nastup na sajmu, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani, u petak 25. siječnja u 11 sati organizira i poslovnu radionicu slovenskih i hrvatskih turističkih tvrtki. Radionici će se priključiti 22 hrvatske agencije i svi vodeći slovenski turoperatori i turističke agencije, a u uvodnom će se dijelu multimedijalnom prezentacijom novinarima i agentima predstaviti Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije.

Istovremeno započinje i najveći turistički sajam u Slovačkoj, ITF Slovakiatour u Bratislavi na kojem će Hrvatska turistička zajednica predstaviti turističku ponudu naše zemlje. Kao i proteklih godina, u sklopu sajma održavaju se i specijalizirane izložbe „Polovnictvo a oddych“ (Lov i odmor), „Wellness a fitness“ (Welness i fitness) i „Danubiagastro“ (gastronomija), posvećene temama od osobite važnosti turistima iz Slovačke. Slovačka je tržište s kojeg Hrvatska svake godine bilježi porast kako broja gostiju, tako i broja noćenja. Prošle su sezone Slovaci tako ostvarili 361.369 dolazaka s ukupno 2.463.299 noćenja, povećavši broj dolazaka i noćenja za 5% u odnosu na prošlu godinu. Hrvatska je na slovačkom tržištu već 13. godinu za redom najpopularnija odmorišna destinacija, a svaki petnaesti građanin Slovačke u 2013. godini je proveo godišnji odmor u nekoj od hrvatskih turističkih destinacija.

U Dubrovniku kongres francuske mreže putničkih agencija AS Voyages

Vodeća mreža nezavisnih putničkih agencija u Francuskoj AS Voyages (Selectour Afat) održat će od 24. do 27. siječnja 2013. godine u Dubrovniku kongres za putničke agente. Mreža broji preko 1200 članica u Francuskoj, a u svojem poslovanju nudi ne samo odmorišna, nego i poslovna putovanja. Odluka o Dubrovniku kao destinaciji donesena je s namjerom dodatne promidžbe Hrvatske unutar članica mreže, a kongres se održava u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije i grada Dubrovnika, koje će francuskim agentima dodatno predstaviti potencijale dubrovačke regije. Tako će čak 180 agenta članova AS Voyages u sklopu kongresa obići turističke znamenitosti županije, a dodatno će im biti predstavljena i turistička, kulturna i eno-gastro ponuda Dubrovnika i okolice. 

Autor: Poslovni.hr
23. siječanj 2013. u 14:12
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close