Bilo zbog okolnosti u konkurentskim destinacijama, trendovima u investicijskom svijetu ili o sazrijevanju hrvatskog turističkog tržišta, dolazak stranih investitora i hotelskih brendova u Hrvatsku polako se pretvara iz želje u stvarnost. To je i dalje spor proces koji je opterećen administracijom, nesigurnim pravnim i fiskalnim sustavom, no prošla godina i najave za ovu pokazuju da je idealno vrijeme da se povećan interes ulagača iskoristi, te povuku konkretni potezi za ubrzavanje investicija.
Hrvatska još uvijek ima jako malo brendiranih hotela, tek 16 posto hotela posluje pod globalnim brendovima, a većinu drže lokalni igrači, koji se uglavnom pojavljuju i kao najjači investitori. Dobre vijesti pred nekoliko dana su došle s Hvara, gdje će svoj ulazak na hrvatsko tržište započeti Four Seasons, globalna hotelska kompanija koja se u ovom projektu udružila s investicijskom bankom Arqaam Capital sa sjedištem u Dubaiu. Luksuzni resort mješovite namjene Four Seasons Resort Hvar u uvali Brizenica trebao bi biti otvoren 2019. godine, a imat će 120 soba, te 60 privatnih rezidencija, kao i popratnih ugostiteljskih, zabavnih i trgovačkih sadržaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu