U brojnim zemljama, mjesto u kojem živite obično je precizan predskazatelj za što ili za koga glasate. To je bilo najočiglednije u kartama izborne geografije glasanja u korist "napuštanja" ili "ostanka" tijekom lipanjskog referenduma u Velikoj Britaniji po pitanju članstva u Europskoj uniji. Slična shema može se uočiti u distribuciji glasova u 2012. godini tijekom američkih predsjedničkih izbora ili u podršci Francuza Nacionalnoj fronti predvođenoj Marinom Le Pen tijekom regionalnih izbora 2015.
Vrlo je vjerojatno da će do toga doći i u nadolazećim predsjedničkim izborima u SAD-u. Brojni građani žive u mjestima gdje će veliki udio njihovih susjeda glasati na isti način na koji će to učiniti i oni. Takva geografija glasanja nagoviješta duboke ekonomske, socijalne i edukacijske podjele. Bogati gradovi, u kojima se koncentriraju diplomanti, obično glasaju za međunarodno-orijentirane kandidate lijevog centra, dok kvartovi u kojima obitava niža srednja klasa i radnička klasa obično glasaju za kandidate koji nisu naklonjeni trgovini te često pripadaju nacionalističkoj desnici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu