Iako je autobusni prijevoz biznis star i više od 100 godina, zapravo prvi "autobusi" su se pojavili kad i prvi automobili, negdje pred Prvi svjetski rat, i kad se činilo da neke bitne inovacije u tom sektoru, osim standardnih tehnoloških napredaka, više nisu moguće, prije šest godina se pojavio FlixBus koje je u čitavoj Europi, uključujući i Hrvatsku, a sada to počinje i u Sjevernoj Americi, gotovo naglavačke preokrenuo autobusni prijevoz, kao iPhone mobilne kounikacije, te svim igračima na tržištu zadao ozbiljne glavobolje.
Kako je to moguće? Razlog je jednostavan. Pokretači FlixBusa su krenuli od nule. Nisu se bavili autobusnim prijevozom i znali su vrlo malo kako taj sustav funkcionira, no vidjeli su da postoji potreba za autobusima i neopterećeno su krenuli od početka razvijati biznis na svoj način, poput onoga kada u nekoj video igrici, nezadovoljni razvojem scenarija, ishodom, brojem bodova ili iz čiste obijesti, pritisnemo opciju Restart i krenemo u igru ispočetka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu