Iako oni koji ga poznaju tvrde da mu je politika uvijek bila draga, vidi se da je ministar turizma Veljko Ostojić došao iz realnog sektora, u kojem nema puno filozofiranja, gdje se odluke donose preko noći i prilagođavaju situaciji bez puno filozofiranja, ali s jasnim dugoročnim ciljem i strategijom.
Svaki dan suvišnih promišljanja i krivudanja u tvrtkama vrlo jasno se vidi u izvješćima o poslovanju koja se sastavljaju kvartalno, a ne svake četiri godine, kao u politici. Bez strateških vizija rijetko koja tvrtka može računati na dugoročan rast. Takva logika dobro se može iščitati iz Ostojićevih poteza, među kojima je i skidanje 14 sajmova s proračuna Hrvatske turističke zajednice (HTZ), ili pak snažno okretanje njemačkom tržištu. Da HTZ mora smanjiti svoje sajamske aktivnosti i novac preusmjeriti na modernije kanale promocije, dugo se govori među znalcima. No, dosad se nitko to nije odvažio napraviti, a štandovi HTZ-a po inerciji su se ponegdje sklapali bez realne osnove. Primjer je relativno novi hrvatski, pokazalo se prilično otužan i poluprazan, turistički sajam Crotour na zagrebačkom Velesajmu, na kojem je HTZ imao nacionalnu prezentaciju. Na svaki su Crotour morali doputovati svi direktori stranih predstavništava HTZ-a kako bi održali prezentacije pred nekolicinom novinara i turističkih agenata, tek toliko. Od iduće godine štanda HTZ-a neće biti na Crotouru, čime će se uštedjeti dio od gotovo milijun eura, za koliko će se smanjiti sajamska blagajna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odličan članak
Uključite se u raspravu