Sugerira se da je domaće, a kad se podrobnije iščita deklaracija, od domaćega ni "d", žale se potrošači koji još uvijek nemaju naviku u šoping ići s povećalom.
No trebali bi. Jer čak i kad im lice i naličje pakiranja od 2,5 kilograma krumpira pripremljenog za prženje ili pečenje govori da je taj krumpir domaći, "međimurski", a reklamiraju ga i dvije krumpirolike maskote s dignutim palčevima, treba podrobno čitati deklaracije. A one ovih dana govore kako je "međimurski" krumpir jedne međimurske tvrtke koji se prodavao u Konzumu – egipatski! Vijest je to koju je prošlog tjedna objavio Večernji list, a koja je iznova otvorila pitanje o tome tko nas može uvjeriti da je ono što kupujemo domaće, kvalitetno ili zdravstveno sigurno jer se svakodnevno srećemo sa sve perfidnijim "legalnim" prijevarama i podmetanjima na tržištu hrane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu