Pitanje digitalne transformacije već je neko vrijeme glavna tema izvršnih i upravnih odbora mnogih globalnih kompanija. Iz povezanih predavanja, diskusija i rasprava moglo bi se zaključiti kako se cijeli problem s implementacijom digitalne transformacije sastoji od neravnoteže između uvjeta koje je potrebno stvoriti da bi se transformacija omogućila i okolnosti u kojima se taj proces promjene događa. Temeljeći se na sedam stupova digitalne transformacije prema Danielu Newmanu, glavnom analitičaru tvrtke futurum Research, moji argumenti za tu tezu su slijedeći:
1. Kada pitate ljude tko želi promjenu, svi su nominalno za, jer promjena zvuči kao nešto novo, uzbudljivo. Međutim, kada to pitanje spustite na osobnu razinu i pitate "tko se želi promijeniti", naići ćete na sasvim suprotan odgovor. Objašnjenje za ovo leži u bazičnoj psihologiji – ljudima je teško izaći iz zone komfora, posebno ako se u njoj osjećaju sigurno i zaštićeno. Jedna je banka nedavno izišla s informacijom kako je stotinu ljudi od 120 osoba zaposlenih u jednom od ključnih odjela otišlo iz kompanije u roku od šest mjeseci od početka njihove promjene. Noćna mora za ljudske resurse, usudila bih se reći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu