Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za American Express zna 94% građana

Autor: Ana Blašković
20. srpanj 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Mislav Blažić, PBZ Card/H. Jelavić/PIXSELL

Taj brend najviše se navodi kao prvi spontani odgovor o kreditnim karticama.

Istraživanje upotrebe kreditnih kartica (Credit Card Monitoring) pokazuje da je 94 posto hrvatskih građana čulo za American Express karticu što ju potvrđuje kao vodeću na domaćem tržištu. Također, i na razini uz podsjećanje Amex stabilno drži najvišu poziciju, ostvarujući kontinuirano blagi rast, a najčešće se navodi i na ukupnoj spontanoj razini (73% ispitanika) na kojoj također bilježi rast.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najbolje rezultate ostvaruje i u kategoriji 'Top of the Mind', odnosno kao prvi spontano navedeni odgovor, što je iznimno značajan indikator prepoznatljivosti brenda, stoji u pripćenju PBZ Carda, frašizera za American karticu koja je prihvaćena na više od 35.000 prodajnih mjesta u zemlji. Istraživanje pokazuje da šest posto ispitanih planira  početi koristiti novu karticu u sljedećih godinu dana, a u samom vrhu među kartičnim brendovima za koje postoji najveći interes je American Express. 

Istraživanje upotrebe kreditnih kartica (Credit Card Monitoring) pokazuje da je 94 posto hrvatskih građana čulo za American Express karticu što ju potvrđuje kao vodeću na domaćem tržištu. Također, i na razini uz podsjećanje Amex stabilno drži najvišu poziciju, ostvarujući kontinuirano blagi rast, a najčešće se navodi i na ukupnoj spontanoj razini (73% ispitanika) na kojoj također bilježi rast.

Najbolje rezultate ostvaruje i u kategoriji 'Top of the Mind', odnosno kao prvi spontano navedeni odgovor, što je iznimno značajan indikator prepoznatljivosti brenda, stoji u pripćenju PBZ Carda, frašizera za American karticu koja je prihvaćena na više od 35.000 prodajnih mjesta u zemlji. Istraživanje pokazuje da šest posto ispitanih planira  početi koristiti novu karticu u sljedećih godinu dana, a u samom vrhu među kartičnim brendovima za koje postoji najveći interes je American Express. 

Autor: Ana Blašković
20. srpanj 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close