Matična kompanija Wiener osiguranja, Vienna Insurance Group (VIG), postavila je novu strategiju poslovanja do 2025. s ključnim ciljem jačanja vodeće pozicije u srednjoj i istočnoj Europi. S lanjskim rezultatima Wiener je na trgu nove strategije, no vlasnik ne skriva visoka očekivanja i za Hrvatsku.
Osnažiti poziciju
Predstavljajući nove planove grupacije u Zagrebu, predsjednica Uprave VIG-a Elisabeth Stadler rekla je da je cilj s trenutnih 19 posto tržišnog udjela u regiji (gdje su članice u prva tri osiguratelja na 60 posto tržišta) dalje rasti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Osigurajvajuće kuće. To je pravi primjer legalnog kriminala. Ništa drugo.
Uključite se u raspravu