Banke koje posluju u Hrvatskoj najviše ispunjavaju očekivanja klijenata u dostupnosti informacija o uslugama (50 posto) te u segmentu uključivanja novog klijenta (48 posto), pri čemu se misli na upute za korištenje usluga ili na intuitivnost platforme, stoji u istraživanju Deloittea provedenog u 38 država.
U istraživanju je sudjelovalo 8000 klijenata iz 238 banaka i 10 fintecha u regiji Europe, Bliskog istoka i Afrike (EMEA). K tome, skupina od 136 tzv. tajnih kupaca u bankama obuhvaćenim istraživanjem je otvarala tekuće račune i ocjenjivala internetske bankovne usluge, kao i mobilne bankovne kanale te ih ocjenjivala na temelju 826 funkcionalnosti. Hrvatske banke svrstale su se uz bok bankama iz, primjerice, Austrije, Belgije, Bugarske ili Njemačke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu