Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U e-poslovnicu Zabe ‘ušlo’ 32.000 klijenata

Autor: Valentina Wiesner Mijić/VL
16. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
D. Miletić, direktor Zabe 24 i D. Roguljić Novak, članica Uprave

Poslovnica među 20 najposjećenijih u zemlji.

U godinu dana koliko postoji, e-poslovnica Zagrebačke banke imala je promet od 32.000 klijenata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Toliko je korisnika internetskog bankarstva iskoristilo izravan pristup bankarima, savjetovanje, ugovaranje i realiziranje transakcija bez fizičkog odlaska u banku. Time se popela među prvih 20 poslovnica u Hrvatskoj po posjećenosti. Broj aktivnih korisnika internetskog bankarstva u Hrvatskoj lani je činio 18 posto ukupog broja klijenata, a u Zabi se popeo na 24 posto. Čak polovica kontakata odnosi se na konverzaciju "chatom", 22 posto telefonom, a 16 posto e-mailom, dok se samo dva posto klijenata odlučilo na video-kontakt.

U godinu dana koliko postoji, e-poslovnica Zagrebačke banke imala je promet od 32.000 klijenata.

Toliko je korisnika internetskog bankarstva iskoristilo izravan pristup bankarima, savjetovanje, ugovaranje i realiziranje transakcija bez fizičkog odlaska u banku. Time se popela među prvih 20 poslovnica u Hrvatskoj po posjećenosti. Broj aktivnih korisnika internetskog bankarstva u Hrvatskoj lani je činio 18 posto ukupog broja klijenata, a u Zabi se popeo na 24 posto. Čak polovica kontakata odnosi se na konverzaciju "chatom", 22 posto telefonom, a 16 posto e-mailom, dok se samo dva posto klijenata odlučilo na video-kontakt.

Iako je dostupna 24 sata dnevno, najviše je posjećena oko podne i između 16 i 18 sati. Teme su mahom vezane uz transakcije, servise, kartice i kredite. Članica uprave Zabe Daniela Roguljić Novak napomenula je da se čak 64 posto hrvatskog stanovništva starijeg od 15 godina služi internetom, a kada je posrijedi dobna struktura klijenata e-poslovnice, 55 posto ih je staro između 35 i 54 godine, 15 posto između  55 i 64, a pet posto je starije od 65 godina. 

Autor: Valentina Wiesner Mijić/VL
16. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close