Posljednjih nekoliko godina uz dionice Applea, među malim investitorima najviše se priča o dionicama Facebooka i Twittera. Dionica Facebooka je zaista zadnjih godina rasla mnogo više od prosjeka, no za razliku od Applea, rast cijene ne temelji se na prihodima i profitu koji se ostvaruje danas, nego na očekivanim rezultatima u budućnosti.
Iako odnos cijene dionice i dobiti po dionici nije jedini pokazatelj kojeg je potrebno uzeti u obzir pri odlučivanju o kupnji dionice, jedan je od najvažnijih. Kod promatranih kompanija pokazuje da su s obzirom na trenutnu dobit koju ostvaruju, dionice Facebooka i Twittera višestruko puta skuplje od dionica Applea, McDonaldsa i Coca-Cole.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu