Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Srezana Volkswagenova prodaja u Kini

Autor: Poslovni dnevnik
11. siječanj 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Prodaja Volkswagen grupe u Kini pala je za 14 posto/S. Midžor/PIXSELL

Najviše je pala prodaja velikih brendova, poput Volkswagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao puno bolje s padom prodaje od tek 3,6 posto.

Prodaja Volkswagen grupe u Kini pala je za 14 posto u 2021. godini zbog problema u opskrbi i nestašice poluvodiča, izvijestio je u utorak šef kineskog ogranka automobilskog diva Stephan Wöllenstein.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najviše je pala prodaja velikih brendova, poput Volkswagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao puno bolje s padom prodaje od tek 3,6 posto, naveo je Wöllenstein.

Prodaja Volkswagen grupe u Kini pala je za 14 posto u 2021. godini zbog problema u opskrbi i nestašice poluvodiča, izvijestio je u utorak šef kineskog ogranka automobilskog diva Stephan Wöllenstein.

Najviše je pala prodaja velikih brendova, poput Volkswagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao puno bolje s padom prodaje od tek 3,6 posto, naveo je Wöllenstein.

Porsche je uspio prodati osam posto više automobila, a prodaja Bentleya porasla je čak 43 posto, dodao je čelnik VW China, napominjući da je cijelo kinesko tržište poraslo četiri posto.

Tržišni udio Volkswagen grupe u Kini dugo se držao na razini od 14 odnosno 15 posto, a prošle je godine pao na 11 posto. Godina 2021. bila je “poprilično teška”, zaključio je šef VW China. Ove godine “želimo natproporcionalno vratiti ono što smo prošle godine natproporcionalno izgubili”, dodao je.

Tržište u cjelini trebalo bi po njegovim riječima porasti četiri posto, a Volkswagen želi rasti 15 posto. 

Autor: Poslovni dnevnik
11. siječanj 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close