Hrvatska turistička zajednica i ove godine nastupa na važnom turističkom sajmu f.re.e, koji se održava u Münchenu do 25. veljače. Riječ je o sajmu za široku publiku kojeg obiđe preko 110.000 posjetitelja, a hrvatski je štand obišao i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji se susreo s važnim partnerima na njemačkom tržištu, odnosno s predstavnicima brojnih turoperatora i agencija kao što su TUI, I.D. Riva Tours, Holiday Check, kroati.de, itd.
Direktor Staničić poručio je kako tržište Njemačke predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam. „Hrvatska turistička zajednica provodi niz promotivnih aktivnosti na najvažnijim emitivnim tržištima, a zbog važnosti njemačkih gostiju, najviše sredstava predviđenih za marketinške aktivnosti ulažemo upravo na ovo tržište. S obzirom na jedan od naših ključnih strateških ciljeva, a to je pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje turističke destinacije, vrlo nam je važan i segment avioprijevoza i dostupnosti hrvatskih destinacija. Veseli nas izuzetno dobra povezanost ključnih hrvatskih i njemačkih gradova tijekom cijele godine, a posebice velik broj aktivnih avioprijevoznika poput easyJeta, Lufthanse, Eurowingsa, Ryanaira ili Condora“, izjavio je direktor Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu