Prvo je to Volkswagen učinio sa Škodom, a čini se da istom stazom ide Renault s Dacijom. Ako se sjećate, Škode su neko vrijeme bile jeftine, obično na starijim Volkswagenovim platformama, a onda su nakon odličnih prodajnih brojki krenule i nešto više cijene te kvaliteta. Renault sada cilja na veće marže za Daciju, svoju rumunjsku marku. Nova ideja je “vrijednost za novac”, a nije cilj samo prodavati jeftine automobile.
Dacijine marže sada iznose 10 posto, rekao je u utorak izvršni direktor Luca de Meo u svom ažuriranom strateškom planu, a marka će dosegnuti 15 posto do 2030. Ta je razina slična onoj koju sada postižu premium marke poput BMW-a i Mercedes-Benza, piše Automotive News Europe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu