Orbicov novi kanal ubrzat će izvoz naših vina u EU

Autor: Suzana Varošanec , 11. listopad 2020. u 21:59
Projekt u koji je Orbico uložio oko pola milijuna eura plasirat će u inozemstvo, uz ostala, i vina iz Iločkih podrumaDAVOR JAVOROVIĆ/PIXSELL

Orbico je u ovaj projekt investirao oko pola milijuna eura, prema Rogliću, koji očekuje da će platforma dodatno ubrzati izvozni plsman vina, među kojima i Iločkog podruma, te Badela 1862.

Online poslovanje potiče međunarodne poslovne aktivnosti naših tvrtki, novi dokaz je više od 900 virtualnih B2B sastanaka sa stranim poduzetnicima, potencijalnima kupcima ili dobavljačima, za više stotina hrvatskih tvrtki, što je više nego dobar početni rezultat koji se bilježi novim projektom HGK ‘Go global, go virtual’, uz podršku Europske poduzetničke mreže – EEN. Ova platforma, tek pred koji mjesec pokrenuta kao online kanal kojem je cilj jačanje međunarodnih poslovnih aktivnosti hrvatskih tvrtki, brzo se prometnula u neizostavni alat komuniciranja i veliko zanimanje gospodarstvenika je za sva tri dosad održana online susreta s odabranim tržištima u sklopu projekta. Najviše zainteresiranih je bilo za susrete sa zemljama Višegradske skupine (Češka, Mađarska, Poljska i Slovačka): čak 171 prijavljena hrvatska tvrtka i 144 tvrtke iz te skupine, a već su održali više od 500 virtualnih sastanaka, dosad najviše gledajući po tržištima. Što se online susreta s početka rujna s Rusijom tiče, prijavljenih je bilo više od 250 tvrtki te je održano više od 400 sastanaka, dok je u B2B susretima sa Slovenijom u srpnju sudjelovalo više od 90 tvrtki. Slijede razgovori s Austrijom, plenarni dio je 10. studenog, a s Njemačkom u prosincu, no još se određuje točan datum za plenarni dio.

Sastanke s potencijalnim partnerima na tržištima Poljske, Češke i Slovačke održao je i Orbico Adriatic Wines Team Leader – novi projekt i izvozni kanal Orbico Grupe Branka Roglića, za plasman kvalitetnih vina Hrvatske, Slovenije te BiH u EU. Za razvoj je zadužen direktor Tomaž Bakšić koji iz iskustva velikih prednosti u korištenju Komorine platforme u razdoblju pandemije smatra kako postoji mogućnost da se B2B susreti organiziraju i za ostale države. Orbico je u ovaj projekt investirao oko pola milijuna eura, prema Rogliću, koji očekuje da će platforma dodatno ubrzati izvozni plsman vina, među kojima i Iločkog podruma, te Badela 1862.

Komentirajte prvi

New Report

Close