U ovoj su liberalizaciji najviše profitirali prijevoznici, "sedlasti tegljači", pitanje je je li ranije njihova polica osiguranja bila precijenjena ili je ove godine potcijenjena – istaknuo je Goran Radić, direktor Sektora za osiguranje motornih vozila u Croatia osiguranju na okruglom stolu Poslovnog dnevnika o autoosiguranjima.
Police su, kaže Radić, povoljnije i za taksi vozila, pa i za prijevoz opasnih tvari… Za autobuse, međutim, nije bilo značajnijih pomaka, ali šleperi koji imaju više od 12 tona mase imaju niže police osiguranja u Croatia osiguranju u svim zonama rizika, u cijeloj Hrvatskoj.Mirsad Latović, član uprave Hypo Alpe-Adria-Leasinga, vjeruje da smanjenje premija osiguranja može potaknuti osiguranike i da krenu u veći broj leasinga. No liberalizacija leasingu, kaže, neće ništa bitno promijeniti na bolje ili gore. Moja je pretpostavka da će osiguravatelji morati korigirati cijenu na kasku, mislim da će se samo preliti iz jedne vrste osiguranja u drugu, a premija će ostati približno ista. Regulator ne bi trebao imati problema oko ukupne premije…", smatra Latović. Što se tiče utjecaja liberalizacije na leasing, Latović pojašnjava da nisu osjetili povećanje zahtjeva za finaniciranjem leasinga, jer je trošak osiguranja uvijek trošak korisnika.Poskupljenje kaska ne bi trebalo biti nikakvo iznenađenje, jer kasko godinama bilježi negativan rezultat. "Dosad je po autokasku uvijek bilo više šteta nego uplaćene premije, a obrnuto je u obveznom autoosiguranju. Sad je situacija transparentnija", napomenula je Gordana Letica, članica Upravnog vijeća Hanfe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu