Posljednjih 15 godina Mato Filipović u HPB-u vodi segment 'retaila' s oko 500 zaposlenih, u bankarskim krugovima slovi kao veliki znalac. Tijekom 30 godina karijere prošao je sve pozicije od poslovnice do predsjednika uprave, a iskustvo prije HPB-a stjecao u pet financijskih institucija.
HPB se lani istaknuo kao jedna od najaktivnijih banaka u poslovanju s građanima, posebno kod stambenog kreditiranja. Kakvi su rezultati?
U 2016. kreditna aktivnost HPB-a u poslovanju s građanima je iznimno velika tako da je rast neto kredita 12,3% u odnosu na 2015. Ukupno smo plasirali više od 1,3 mlrd. kuna, a gotovo svaka druga kuna odnosi se na stambene kredite. HPB danas ima 635.000 klijenata. Lani smo privukli 25 tisuća novih, a među njima je 82% radno aktivnih. Kvalitetna ponuda stambenih kredita, posebno kunskih, bila je ključna za takav uspjeh. Za nas je 2016. rekordno dobra godina i po iskoraku koji smo napravili s digitalnim proizvodima: HPB mBanking; SuperSmart HPB – otvaranje tekućeg računa videopozivom; on-line zahtjev za kredit.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu