Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovna 2026.
Tamara Rendić, Wiener osiguranja VIG, predsjednica Uprave

Novu godinu vidimo kao prekretnicu u kojoj edukacija prestaje biti kampanja i postaje dijalog

Godina pred nama bit će uzbudljiva i zbog činjenice da ulazimo dublje u područje zdravstvene skrbi.

Autor: Tamara Rendić
03. prosinac 2025. u 22:00
Tamara Rendić, Wiener osiguranja VIG, predsjednica Uprave/Igor Dugandžić - Cigo

U Wiener osiguranju u 2025. ušli smo s optimizmom i s uvjerenjem da je pred nama godina u kojoj će se strpljenje i odvažnost isplatiti – i pokazalo se da smo bili u pravu. Povjerenje klijenata potvrdili su i brojevi. Bilježimo rast u svim segmentima, i u životnim i u neživotnim osiguranjima, što govori da klijenti prepoznaju vrijednost zaštite u sve složenijem ekonomskom okruženju. Posebno smo ponosni što smo u životnim osiguranjima ponovno zauzeli poziciju tržišnog lidera. To je rezultat koji motivira, ali i obvezuje.

U 2025. napravili smo i važan iskorak u inovacijama: lansirali smo AI asistenticu Wienku – digitalnu sugovornicu dostupnu 0-24. Wienka je prvi AI chatbot na domaćem tržištu osiguranja koji nudi širok opseg informacija te pomaže klijentima bolje razumjeti pojedinosti osiguranja. Redizajnirali smo i jedan od naših najsloženijih proizvoda – osiguranje imovine. Rezultat je Wiener dom, koji prati realne cijene gradnje, nudi suvremena pokrića i dolazi uz popratnu dokumentaciju pisanu jednostavnim jezikom. Naš cilj je da se klijent pri sklapanju osiguranja osjeća informirano i sigurno.

U godini ispred nas vidim i prostor za napredak. Financijska pismenost i dalje je jedno od ključnih društvenih pitanja, a s njom i razumijevanje financijskog ponašanja. To je naša kontinuirana misija. Smatramo da nije dovoljno ponuditi dobar proizvod ako ga društvo još ne percipira kao važan. Najveći izazov? Doprijeti do mlađih generacija koje tek ulaze na tržište rada. Iz perspektive klijenta, osiguranje nikad nije bilo na glasu kao uzbudljiva industrija. Ne obećava adrenalin, već mir.

Ne govori o trenucima kad sve ide po planu, već o onima kad ništa ne ide. No, u vremenu kad klijenti traže sigurnost u svijetu koji je svakim danom sve nepredvidljiviji, upravo osjećaj mira postaje nova poželjna valuta. U Wieneru 2026. godinu vidimo kao prekretnicu: vrijeme kad edukacija prestaje biti kampanja i postaje dijalog. Naša industrija više ne može čekati da klijent uvidi vrijednost naših usluga tek kroz neželjene događaje.

Trudimo se unaprjeđivati komunikacijske kanale, biti dostupni i praktični te oblikovati proizvode imajući na umu stvarne potrebe suvremenog klijenta. Godina pred nama bit će uzbudljiva i zbog činjenice da ulazimo dublje u područje zdravstvene skrbi. Vjerujemo da je to važan korak prema stvaranju sveobuhvatnog sustava prevencije, sigurnosti i brige za klijente.

Autor: Tamara Rendić
03. prosinac 2025. u 22:00
Podijeli članak —

New Report

Close