Damir Mihanović, predsjednik Uprave Croatia zdravstvenog osiguranja govori o rezultatima te kompanije, trendovima na tržištu osiguranja i planovima za nadolazeće razdoblje.
Podaci o premiji u prvih sedam mjeseci ove godine naspram istog razdoblja 2013. daju vama i Nadzornom odboru velike razloge za zadovoljstvo, zabilježili ste rast premije od 33,8 posto, a broj polica veći je čak 118 posto?
Razloga za zadovoljstvo vlastitim prodajnim rezultatima uistinu imamo. Već drugu godinu zaredom, usprkos krizi i problemima u okruženju, rastemo visokim stopama premda smo početkom godine čistili portfelj s višegodišnjim osiguranicima s kojima smo imali negativni tehnički rezultat. Da podsjetim, prošlogodišnji mjesec srpanj za nas ima veliku važnost, riječ je o izuzetno plodnom razdoblju koje smo obilježili ‘Akcijom života’ u zajedničkoj kampanji s našim partnerima iz dosi.hr. Kroz to razdoblje napravili smo snažan medijski i tržišni iskorak. U svega dvije godine svoj tržišni udio od 49,7 posto iz 2012. povećali smo na 54,4 posto u 2013. godini, odnosno na čak 62 posto u tekućoj 2014. godini. Ostvarili smo prvi dio našega cilja, u neživotnim osiguranjima ulazimo u Top 10 društava za osiguranje prema visini premije. Naš konačan cilj kojega želimo ostvariti uz pomoć i podršku našeg osnivača i vlasnika Croatia osiguranja i Adris grupe je ambiciozan – želimo postati peto društvo za osiguranje po veličini u Republici Hrvatskoj. Zajedno s Upravom Croatia osiguranja dogovaramo niz mjera i projekata koje će nam pomoći u ostvarenju navedenoga cilja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu