Njemačke banke odluku suda označile kao ‘katastrofu’

Autor: Poslovni dnevnik , 29. travanj 2021. u 13:47
Foto: SHutterstock

Prema važećim njemačkim propisima, klijenti koji ne reagiraju na obavijest banke o promjenama uvjeta poslovanja prešutno na njih pristaju.

Njemačke banke ubuduće će morati dobiti jasan i nedvosmislen pristanak klijenata za promjenu uvjeta poslovanja, ako je suditi po presudi tamošnjeg saveznog suda.

Banke u Njemačkoj uzimaju pristanak klijenata na promjene uvjeta poslovanja zdravo za gotovo, zaključio je savezni sud, upozorivši zajmodavce da se šutnja klijenata ne može tumačiti kao pristanak.

Prema važećim njemačkim propisima, klijenti koji ne reagiraju na obavijest banke o promjenama uvjeta poslovanja prešutno na njih pristaju.

U presudi objavljenoj u utorak savezni sud pojasnio je da šutnja u pravnom smislu nije oblik pristanka. Odluka suda referira se na slučaj Postbank protiv koje je tužbu podigla njemačka udruga potrošača.

Slučaj Postbank mogao bi imati reperkusije i po druge kreditne institucije i njihovu komunikaciju s klijentima, ističe novinska agencija dpa.

Predstavnik Postbanka ustvrdio je da će presuda zadati “goleme probleme” njemačkim bankama koje su, kako tvrdi, “stoljećima” rutinski ažurirale svoje uvjete poslovanja. To je “katastrofa za sve stranke”, naglasio je.

Slučaj protiv Postbanka pokrenuo je Savez njemačkih organizacija potrošača, žaleći se na bančinu netransparentnost. Niži sudovi žalbu su odbili.

Komentirajte prvi

New Report

Close