Triglav osiguranje se s premijom ugovorenom za prva dva mjeseca ove godine uvrstilo na petu poziciju među 27 konkurenata dok se u istom razdoblju prošle godine nalazilo na sedmoj stepenici rang ljestvice industrije osiguranja. O tom skoku unatoč recesiji, te aktualnim zbivanjima unutar branše i očekivanjima društva govori predsjednik Uprave Marin Matijaca.
Kakav ste recept primijenili, s obzirom na to da je u ovim gospodarskim neprilikama većina društava zadovoljna uspije li zadržati poziciju?
Nema recepta nego više sistematičnijeg rada. Zapravo, samo smo se vratili na poziciju koju smo držali prije nekoliko godina. Na drugi način posložili smo 'kockice', strukturu tvrtke smo promijenili i više se okrenuli na retail poslove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu