MasterCard pregovara s nekoliko velikih banaka u Hrvatskoj o uvođenju svoje digitalne platforme za beskontaktna, mobilna i online plaćanja.
O primjeni Masterpass platforme, koja u različitim segmentima na hrvatskom tržištu predstavlja konkurenciju PayPalu, dijelu domaćih payment startupa kao i inicijalnoj ideji koju je Hrvatski telekom imao o ulasku u mobilna plaćanja primjenom mobitela i NFC tehnologije, drugi najveći kartičar na svijetu navodno razgovara i s tvrtkama koje se bave telekomunikacijama i trgovinom. Sanja Žigić, direktorica MasterCarda za Hrvatsku, Damir Hodžić, MasterCardov voditelj poslovnog razvoja kao i Aleksandra Babić, voditeljica marketinga o tome nisu željeli ići u detalje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu